Gwarancja kotły stałopalne
- Firma Robert Bosch Sp. z o.o. zwana dalej gwarantem, udziela gwarancji na sprawnie działające urządzenia grzewczego
- Logano S111-2, Logano S121-2, Logano G221
Wymiennik 24 miesiące od dna pierwszego uruchomienia, lecz nie dłużej niż na 30 miesięcy od dnia zakupu. Pozostałe elementy kotła, w tym eksploatacyjne: na 24 miesiące od dnia pierwszego uruchomienia, lecz nie dłużej niż na 30 miesięcy od dnia zakupu - Logano S131
Wymiennik 36 miesięcy od dna pierwszego uruchomienia, lecz nie dłużej niż na 42 miesiące od dnia zakupu. Pozostałe elementy kotła, w tym eksploatacyjne: na 24 miesiące od dnia pierwszego uruchomienia, lecz nie dłużej niż na 30 miesięcy od dnia zakupu - Logano S112, Logano S171, Logano S181, Logano G221 Automatic
Wymiennik 60 miesięcy od dna pierwszego uruchomienia, lecz nie dłużej niż na 66 miesięcy od dnia zakupu. Pozostałe elementy kotła, w tym eksploatacyjne: na 24 miesiące od dnia pierwszego uruchomienia, lecz nie dłużej niż na 30 miesięcy od dnia zakupu
- Logano S111-2, Logano S121-2, Logano G221
- Warunki realizacji świadczeń uprawniających do Gwarancji Podstawowej:
- posiadanie prawidłowo wypełnionej i ostemplowanej karty gwarancyjnej i kuponów gwarancyjnych przez Sprzedawcę i Instalatora
- posiadanie dowodu zakupu urządzenia
- dokonanie pierwszego uruchomienia przez Autoryzowany Serwis i poświadczenie tego faktu w karcie gwarancyjnej. Koszt uruchomienia zestawu z wyłączeniem dojazdu serwisanta i prac instalacyjnych pokrywa producent (po spełnieniu warunków opisanych w punktach 2a i 2b) - pod warunkiem zakupu urządzenia u Autoryzowanego Partnera Handlowego marki Buderus (zgodnie z wykazem na stronie www.buderus.pl) w przeciwnym razie koszt uruchomienia w całości ponosi użytkownik.
- posiadanie protokołu serwisowego pierwszego uruchomienia - dotyczy urządzeń wymagających pierwszego uruchomienia
- montaż i eksploatacja zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zleceniami producenta, zawartymi w instrukcji obsługi, która jest integralną częścią warunków gwarancji
- W okresie gwarancji (podstawowej oraz dodatkowej) gwarant zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wszelkich usterek wynikających z ukrytych wad materiałowych lub konstrukcyjnych urządzeń.
- Gwarant zobowiązuje się do usunięcia wszelkich usterek w pracy urządzenia niezwłocznie po ich zgłoszeniu na numer Infolinii Serwisu 801 777 008 lub do najbliższego Autoryzowanego Serwisu.
- Gwarancja (podstawowa oraz dodatkowa) nie obejmuje usterek wynikających z:
- użytkowania urządzeń niezgodnie z ich przeznaczeniem lub instrukcją obsługi
- wykonania przez osoby nieuprawnione napraw i przeróbek
- zanieczyszczenia wody lub powietrza
- niewłaściwego napięcia elektrycznego
- niewystarczającego ciągu kominowego
- nieprawidłowego napełnienia instalacji
- wad instalacji, do której urządzenia są przyłączone
- zużycia materiałów eksploatacyjnych takich jak: uszczelki, uszczelnienia itd.
- innych uszkodzeń powstałych nie z winy producenta urządzenia
- Gwarancja obejmuje wyłącznie uprawnienie do żądania naprawy urządzenia w zakresie określonym w pkt. 3-5 powyżej.
- Prace serwisowe związane z czyszczeniem, konserwacją i okresowa regulacją urządzeń, realizowane są na koszt Użytkownika
- Gwarancja obejmuje urządzenie kupione i używane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w miejscu, gdzie dokonano pierwszego uruchomienia
- Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Użytkownik chcący skorzystać z gwarancji, wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przed administratora danych, firmę Robert Bosch Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Jutrzenki 105, 02-231 Warszawa, w celu realizacji uprawnień gwarancyjnych. Użytkowników przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania o aktualizowania. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia procesów związanych z obsługą gwarancyjną.
- Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego, wynikających z przepisów o rękojmi za wady fizyczne rzeczy.