Gwarancja kotły do 100 kW
- Frima Buderus Technika Grzewcza Sp. z o.o. dalej zwana gwarantem, udziela gwarancji na sprawne działanie urządzenia grzewczego wraz z osprzętem na 24 miesiące od dnia pierwszego uruchomienia zestawu, lecz nie dłużej niż na 27 miesięcy od dnia zakupu.
- Warunki realizacji świadczeń uprawniających do dwoch pierwszych lat gwarancji:
- posiadanie prawidłowo wypełnionej i ostemplowanej przez Sprzedawcę i Instalatora karty gwarancyjnej
- posiadanie dowodu zakupu urządzenia
- dokonania pierwszego uruchomienia przez Autoryzowany Serwis i poświadczenie tego faktu w karcie gwarancyjnej. Koszt uruchomienia zestawu z wyłączeniem dojazdu serwisanta i prac instalacyjnych pokrywa producent (po spełnieniu warunków opisanych w punktach 2a i 2b)
- posiadanie protokołu serwisowego pierwszego uruchomienia
- montaż i eksploatacja zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zleceniami prodcenta, zawartymi w instrukcji obsługi, która jest integralną częścią warunków gwarancji
- Producent przedłuża gwarancję na urządzenie (z wyłączeniem osprzętu) na kolejne okresy roczne, aż do upływu 5-tego roku gwarancji, w przypadku spełnienia następujących warunków:
- spełnienie warunków uprawniających do dwóch pierwszych lat gwarancji
- w ciągu trwania ostatnich 3 miesięcy okresu gwarancyjnego wykonanie przez Autoryzowany Serwis Buderus płatnego przeglądu technicznego urządzenia
- podpisanie Umowy Serwisowej Przedłużenia Gwarancji
- W okresie gwarancji gwarant zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wszelkich usterek wynikających z ukrytych wad materiałówych lub konstrukcyjnych urządzeń.
- Gwarant zobowiązuje się do usunięcia wszelkich usterek w pracy urządzenia niezwłocznie po ich zgłoszeniu na numer Buderus-Serwis 801 300 810 lub do najbliższego Autoryzowanego Serwisu.
- Gwarancja nie obejmuje usterek wynikających z:
- użytkowania urządzeń niezgodnie z ich przeznaczeniem lub instrukcją obsługi,
- wykonania przez osoby nieuprawnione napraw i przeróbek
- znieczyszczenia gazu, wody lub powietrza,
- niewłaściwego napięcia elektrycznego,
- niewłaściwego ciśnienia gazu w sieci,
- niewystarczającego ciagu kominowego,
- nieprawidłowego napełnienia instalacji,
- wad instalacji, do której urządzenia są przyłączone
- zużycia materiałów eksploatacyjnych takich jak: baterie, uszczelki, uszczelnienia, bezpieczniki, elektrody itd.,
- innych uszkodzeń powstałych nie z winy producenta urządzenia.
- Prace serwisowe związane z czyszczeniem, konserwacją i okresową regulacją urządzeń, realizowane są na koszt Użytkownika.
- Gwarancja obejmuje urządzenie zakupione i użytkowane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w miejscu, gdzie dokonano pierwszego uruchomienia.
- Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego, wynikających z niezgodności towaru z umową.